PWM -regulace podsvitu

jiri@bezstarosti.cz jiri@bezstarosti.cz
Úterý Únor 8 13:10:15 CET 2005

Myslim, ze kdyz flaknete pred napajeni MCU tlumivku a za ni keramicky kodan
k zemi, melo by to bezne dobre stacit pro ledacos :). Nekdy na deskach taham
dvoji napajeni, tedy ciste a spinave, kde to spinave ma na sobe vsechny
"zrudicky" a to druhe ty hodne veci. Neco jako AVdd a Vdd, ale rozlisene na
ty hodne (klidne) a zle (moc proudu v pulsech), neco jako analog a digital
napajeni :).

PWM na 600Hz pro podsviceni musi stacit, to blikat nemuzete videt, stejne
jako nevidite blikani u monitoru na 6x nizsi frekvenci. Dokonce ani filmari
neprotestovali proti LED displeji s obnovovanim 500Hz a tem umi muxovani na
nizke frekvenci nadelat vrasky.

Napada mne ale jedna vec. Mate v serii s tim podsvicenim jeste kus odporu ?

Pokud generujete PWM softem, hledejte chybu tam. Je rozdil mezi frekvenci
PWM samotne a frekvenci jejiho taktovani. Takze pokud jeji takt vychazi na
600Hz, PWM samotna ma pri osmibit rozliseni PWM frekvenci zhruba 2.4Hz, tedy
tady pro ten ucel opravdu hroznou :). Nemuze byt chyba v tom ?

--
Jiri Bezstarosti

-----Original Message-----
From: magixe [mailto:magixe@volny.cz]
Sent: Saturday, February 05, 2005 12:34 PM
To: HW-news
Subject: Re: PWM -regulace podsvitu

Takže když udělám frekvenci PWM 10khz ,, a buduměnit střídu signálu  řekněme
10 - 90% pro muj demo učel bude to OK ..?
No jdu to zkusit ..diky za info .

Ps - odrušenou napáječku nemám , je to na stetejné napáječce jako CPU to je
asi čuňárna že.
Jak se to prakticky odrušuje ?

Ps2 - teď jak na to koukám mám cca Fpwm 600hz  což je asi málo

Ps3 Mám zde 89C51ED2 ale PWM zatím generuji natvrdo programově.
       S periférky co obvod má zatím neumím zacházet , - učím se ,

Diky
Milan