PWM -regulace podsvitu

magixe magixe@volny.cz
Sobota Únor 5 11:19:27 CET 2005

Zrovna mě to jde dorány. Bylo zde nakousnuto PWM a procesory.

Jakož to těžký začátečník jsem si udělal "bastldestičku " kde mám CPU a
nějaké periférky a na testy zde mám
2X16 LCD s LED podstvitem.

Chtěl jsem si zkusit udělat PWM řízení LED podsvitu.

Nyní pokud to chápu správně - princip PWM

Mám signál pravouhleho charakteru  poměrem doby signálu v H / sihnálo v L
říkám  "jak moc to bude svítit "
velice laicky řečeno.

                      -------------                                 --------
-----------
                      -                -                                 -
                        -
---------------                 ------------------------

                          H                          L

No nevím zda ta vize je správná ale výsledkem mého snažení je to že jas
podsvitu se sice malinko mění
ale celé to pomrkává a kolísá.

Takže dotaz abych se srovnal trošku do odborné roviny , jak určit správnou
frekvenci - periodu a poměry dob v H a L  ??
aby LED neblikala a plynule měnila JAS .?

Diky za případné info
Milan