RE: Přesný termostat

Rosko Peter Peter.Rosko@siemens.com
Úterý Únor 8 10:47:35 CET 2005

Zdravim,
toto prave riesim doma, ja blbec som to slubil otcovi
zatial mam hruby program pre Atmega8, 4 x snimac teploty, rozlisenie 0.125
st. C, 3 miestny led display
kedze mi dosiel positiv 20 a cakam na novy tak to trochu stoji...
s tym vasim rozlisenim 0.1 st C, nuz ja neviem, ako to chcete
nastavit/vyskusat ?

v kazdom pripade, ak cosi zozeniete, dajte vediet
p.rosko