Eagle - zarovnani na mrizku - norma

Ondřej Kozumplík kozond-konf@seznam.cz
Pondělí Únor 7 23:10:12 CET 2005

tak to bych nesouhlasil, zrovna dnes jsem si pekne zanadaval, kdyz jsem
zjistoval, proc mi na desce nesedi pouzdro jedne 1MB SRAM od ISSI. V
tabulce rozmeru meli hodnoty jak v palcich, tak v mm. Jsem zvykly, ze
standardem jsou palce a kdyz ne, tak uvadeji rozmery alespon presne
prepocitane. Nicmene footprint do knihovny jsem si delal podle palcove
hodnoty, kterou vyrobce uvadel v DS, nicmene pri 22 nozickach na kazde
strane, mi to udelalo rozdil 0,32..mm !!! coz je u roztece nozicek 0,8mm
uz sakra dost...

--
S pozdravem

Ondrej Kozumplik