konektor - "husty hreben"

Jan Waclawek wek@evona.sk
Pondělí Únor 7 13:59:25 CET 2005

A kde kedy ako preco naco zaco?
Ja som ich videl uz v roznych rozteciach aj vyskach. Potrebujeme
protikus; znova urcite existuju na mraky roznych zacvakavaciach a
letovacich a cojaviemesteakych.
Problem je, ze ti vyrobcovia (fci, molex, amp a spol.) maju weby totalne
neprehladne a tie mraky vyrobkov su tam nahadzane bez ladu a skladu s
nezmyselnymi fotkami atd.
Potreboval by som nejaky slusny prehlad co existuje a co s cim suvisi.

Nie je na to nejaky slusny web, napr. nejaky katalog predajcu?

wek