Dalkovy ovladac z Lidlu.

J. Polivka jpolivka@mbox.vol.cz
Pondělí Únor 7 14:00:30 CET 2005

V Praze na burze (sobota, nedele) se prodavaji univerzalni ovladace
"Laudmann" i jine nez jsou na www.laudmann.de a mne se osvedcily ty bez
displeje. Ty s displejem mely tokovou tu hnusnou umelou hmotu. Ty bez
displeje vypadaji velmi solidne. Funkcne OK. Nedaji se ucit.
J. Polivka
jpolivka@mbox.vol.cz

V Lidlu jsem si koupil dalkovy ovladac, pry univerzalni.
(Zaplatil jsem za nej tolik, ze uz ta cena napovidala, ze asi skonci nekde v
supleti, koupil jsem si ho spise na hrani.)
Zatim jsem si nevsiml, ze by tam byl nejaky vyrobce.
Je k nemu pricurka s popisem, jak jej nastavit k vyrobkum ruznych vyrobcu.
Musi se tam zadat vhodny trojmistny kod.
Ted zkousim ruzne kody, abych s nim mohl ovladat televizor z Tesly Orava.
Nektere kody umoznuji ovladat televizor, jine jen teletext.

Nepropracoval jste se uz nekdo k nejakemu vysledku?
Pokud by byl zajem, mohu prinest a naskenovat ten navod.