Re: Delka kabelu verzus přenosová rychlost

Pavel Poucha papouch@papouch.com
Pondělí Únor 7 10:25:33 CET 2005

Zakonceni je sice dulezite, ale dulezite jsou take odpory definujici klidövy
stav linky (tedy stav v dobe, kdy na ni nikdo nevysila).

Ty transily tam dejte, nektere prevodniky (treba UC485 od nas :-) ) je uz
maji vestavene. Pri oddeleni doporucuji transily 6V8 (nebo 10V) mezi vodic A
a lokalni zem budice, mezi vodic B a lokalni zem budice a pak transil
150-400V bipolarni mezi lokalni zem a nejakou "dobrou zem".

S pozdravem
Pavel Poucha

From: "magixe" <magixe@volny.cz>
To: "HW-news" <hw-list@list.hw.cz>
Sent: Friday, February 04, 2005 9:39 AM
Subject: Re: Delka kabelu verzus přenosová rychlost

Diky za potvrzení domněnky.

K těm zatěžovacím obvodům když jsme to nakousli , dle dokumentace píši 120R

Muj případ - mám jeden vysílač   a  8 přijímačů , pokud jsem to správně
pochopil odpory dám na stranu vysílače a na poslední přijímač na lince je to
tak.?

Dále ochrany - někdo mě radil dát před MAX485 do série s vodičem A - a - B
malou tlumivku - axiální 0,22uH
a před ně dát ochranné bipolární transily 10V  k zemi -

Jak to vidíte Vy ?

Diky