Mate nekdo schema/servisni navod kravovize otf 462

Jaroslav Lukesh lukesh@seznam.cz
Neděle Únor 6 21:22:01 CET 2005

Dobry den,

svagrove se pokakala TV (otf 462), tim stylem ze nejde zhaveni obrazovky a pri
zapnuti vypinacem obrazovka ani LEDka nesviti, ale zvuk jde. Taky piska
rozkladove trafo, ze ktereho se zhvaeni bere.

Koukal jsem do schematu OTF469, kterou mi kdysi nejaka dobra duse poslala, ale
tam je indikace zapnuti uplne jinak (tak ze by nefunkcnost rozkladu svitu
nebranila). TV jsem jeste nemeril oscilem (ma cca 20kg), jen obhledl
neukvedlanost pajenych spoju, hybnul s par soucastkami, vycistil a sel domu.

Prosim, prosim, smutne koukam, kdybyste nekdo mel schema/servisni navod
kravovize otf 462 v el. podobe o vystaveni ci zaslani (email s nelimitovanou
schrankou dodam).

Dekuji moc,

--

                        Jaroslav Lukesh