Multimeter UT33A

Lukas Grepl L.Grepl@sh.cvut.cz
Neděle Únor 6 01:48:03 CET 2005

> Do kufrika s naradim by som si chcel kupit nejaky jednoduchy
> multimeter.  Vybral som si UT33A http://www.uni-trend.com/ut33a.html
> pretoze ma automaticke vypinanie a je napajany z  2 AAA clankov. Jedna
> vec by ma ohladom tohoto meraku zaujimala: ako ma spraveny pipac.
> Nemam rad meraky, ktore oneskorene pipaju ako niektore Metex-i. Ako je
> to u tohoto pristroja?

Jak pipa tento merak bohuzel nevim, ale kdyz uz jste zminil Metexy, tak
jako merak na tahani s sebou pouzivam Metex P-10, je sympaticky maly:
http://www.d-audio.hu/images/large/p10_lrg.jpg
Pipatko ma "analogove" (proste bez zpozdeni). Napajen je ze dvou clanku
LR-44 ktere vydrzi docela dlouho, ma i automaticke vypinani. Krome
standardnich veci umi merit kapacitu, frekvenci (do 10MHz tusim) a
stridu (presneji duty cycle). Nevyhodou je mereni proudu pouze do 200mA
(myslim ze meri az do 400, ale bocniku /coz je 10R cca 0.5-1W odpor/ se
to uz moc nelibi). Vyhodou a zaroven nevyhodou jsou pevne pripojene
hroty. Jeste existuje modifikace P-09, misto frekvence a kapacity to ma
nejakou "logickou sondu" a bargraf:
http://www.micronix.sk/mereni/pdf/multim/metex.pdf

Lukas Grepl