Prenos 8 anal. kanalu vzduchem

Radek a Petra Vickovi rvicek@quick.cz
Sobota Únor 5 22:15:03 CET 2005

To je zajimavy napad, ale nejak si to nedovedu predstavit. Nejak neverim
tomu ze to nebude slyset/poznat na zvuku.

De facto neco jako analogove samplovani - teoreticky pokud budu prepinat tak
abych dostal 44.000 vzorku mel bych dostat to same co mi leze z CD. Problem
podle mne je ze bude n krat uzsi nez normalne (n je pocet kanalu). Take bych
mel strach z toho zda ty multiplexery nebudou cvakat (mam spatnou zkusenost
s nekteryma dig.potakama).

No dokazu si to predstavit napsane v MCU - kdyz jeden kanal pouziji pro
kratkou synchronizaci procesoru nemel by to byt problem.

RadekCX

--
Odchozí zpráva neobsahuje viry.
Zkontrolováno Antivirovým systémem AVG.