Prenos 8 anal. kanalu vzduchem

Radek a Petra Vickovi rvicek@quick.cz
Sobota Únor 5 21:37:58 CET 2005

Ne svagr je docela sikovnej na vysilacky a ma rozum. Ja jsem zase pro zmenu programator. :-)
Dela se prevodnik 8 kanalu na optiku pro pripojeni do digitalniho pultu asi za 8kKc, ale neni k tomu opacnej prevodnik. To by se asi ten optickej kablik prekousnul.
Jinak svara by si tech osm vysilacu I udelal, ale ma strach aby se mu to nepotlouklo mezi sebou + treba mikrofony a vubec je otazka odhadnout jak dalece huste bude takove prostredi ohledne pasma.
RadekCX