Jednotky v Eaglu

Pavel pavel_t@centrum.cz
Sobota Únor 5 19:00:03 CET 2005

> no kdyz chci u nejake soucastky zmenit velikost pajeci plosky, tak me to
> vyhodi nabidku v palcich...

Nejsem zrovna zastanem palcovych, milovych (zvlast kdyz jeste mile jsou
asi 3 ruzne hodnoty) a ja nevim jakych jeste mer ale protoze mereni v
milech (setina palce) je pro elektroniku (tedy DPS) a soucastky jakysi
standart (ona stejne drive nebo pozdeji prijde nejaka obdoba Microsoftu
a zavede si vlastni standart...) snazim se jej dodrzovat a naucil jsem
se v tomto pripade uz rovnou uvazovat v milech, mm pouzivam jen pro
urceni rozmeru desky a uchytu (i kdyz mam dojem, ze kdybych otce
pozdadal o krabicku a dal mu rozmer v palcich tak by to vyrobil spravne,
koncem 50tych let se ucili pracovat jak v mm tak i inch mirach).

> Takze kdyz chci mit PAD o velikosti 1.5 mm a prumer diry 0.8mm musim si to
> prepocitat do palcu, abych vedel co tam mam vybrat.

z hlavy, je to cca 60 a 32 mil :-)

> Kdyz jsme u te zmeny velikosti padu - nevite jakym scriptem ULP bych mohl
> hromadne zmenit velikost PADu v dane knihovne? Na netu jsem nasel change pad
> in library.ulp, ale bohuzel to skonci chybkou...

Bohuzel toto nepouzivam tak neporadim. Ja pouzivam toto: Vsechny
soucastky jsou nadefinovany s nejakym prumerem vrtani a prumer plosky je
automaticky v % vrtani. To kolik % to ma byt se nastavi v DRC/Resting,
je to zobrazeno graficky takze na to prijdete, ovsem pozor na to ze DRC
at mate nastaveny jakekoliv jednotky zobrazi mil (nevim jak 4.1x ale
4.0x ano), jde to asi prepsat ale nezkousel jsem. Ja si to pro domaci
vyrobu nastavim na 45% a limit necham 20mil. Silove spoje vetsinou
stejne delam pomoci polygonu takze velikost plosky neresim. Vetsina
soucastek ma standartne ovalny obrys, prenastavim si to na octagon.

Pavel