Tisk přímo na DPS

Pavel pavel_t@centrum.cz
Sobota Únor 5 15:24:59 CET 2005

> Mrknete se na hustotu te cerne plochy. Jak to vypada kdyz tu potistenou
> folii date pred rozsvicenou zarovku - je videt vlakno skrz inkoust ?

Je trochu "pruhledna" proti zarovce ale proti oknu temer ne, vlakno je
slabe videt to jsem zkousel uz pred casem. Ted zkousel jsem to porovnat
s filmem z osvitky a subjektivne se da rici ze totez vlakno se zda cca
4x sirsi na inkjetu nez to ve filmu z osvitky kde je to jen tenka nitka.
Ale jak jsem zjistil ani v jednom pripade to vubec nevadilo narozdil od
poruch z laserjetu. Kdyz jsem si toho pri pokusu vsiml trochu me to
znervoznilo jak to dopadne ale vse OK.

Asi ale bude hodne zalezet i na folii, kamarad mi venoval jeste nejakou
samolepici a tam je stejnym tiskem misto cerne temer seda a ve vode jde
hodne rychle dolu zatimco na normalni folii tisk chvilku odolava a uplne
ho vodou nesmyji, zustane slaby fialovy obrazec.

Nepsal jsem univerzalni navod, jen zkusenost, ktera se mi osvedcila, ted
(zitra) budu delat dalsi desku.

Pavel

P.S. cena cerneho inkoustu do teto tiskarny je 180kc.