Re: Tisk přímo na DPS

Vladimír Anděl vaelektronik@mirnet.cz
Sobota Únor 5 11:02:53 CET 2005

Nojo, když se mi další tiskárna nevejde na stůl. Ale tisk na film je
perfektní :-))
Anděl

----- Original Message -----
From: "OK1UGA" <ok1uga@volny.cz>
To: "HW-news" <hw-list@hw.cz>
Sent: Saturday, February 05, 2005 10:07 AM
Subject: RE: Tisk přímo na DPS

Nojo, já do laserovky strčím fólii, vytisknu a mám klišé. Mužu to dát ještě
nafetovat nebo já používám ten stíratelný fix a pak je výsledek naprosto
dokonalý. Bez jakéhokoliv laborování a utrácení za nesmyslně drahé fólie
které pak mohu zahodit. A polovinu laserovek z toho mého seznamu koupíte pod
3000,- v bazaru.

Martin.