USB a IDE - usb ovladac do DOSU

Patrik Augustin - REPAIR.CZ repair@repair.cz
Pátek Únor 4 12:23:26 CET 2005

primountovani ext zarizeni za chodu podle me neni problem.Ale vsechno se
musi vyzkouset a samozrejmne nastavit neni to klikoidni nesmysl kterej
udela vsechno za usera.V linuxu se i do textoveho rezimu zavadi veskere
daemony ktere si zvolite napr automount :-)ALe to je spis zalezitost
prolezt nejake konfery a podivat se urcite to uz nekdo resil :-)