Patecni tema

Thomas Shaddack hwnews@shaddack.mauriceward.com
Pátek Únor 4 10:26:29 CET 2005

On Fri, 4 Feb 2005, Jindrich Kubec wrote:

> http://pes.eunet.cz/clanky/2005/02/41307_0_0_0.html

  "Placatou baterii jsme ale vytěžovali i jinak - olizovali jsme plíšky!
  Což lze realizovat dodnes, protože placaté baterie se nadále prodávají.
  Olízněte plíšky, je to zážitek na celý život, zvláště u čerstvé placaté
  baterie. A ne abyste mě práskli hygienikovi, že jsem vás naved. Ostatně,
  mohli byste to prásknout jen písemně, protože ten jazyk nebude k
  mluvenému práskání nějakou dobu použitelný."

Ale bude. Placata baterie je slabotka.

9V baterky maji o neco vetsi grady.

Podstatne vetsi silu, uz docela respektovatelnou, ma RJ11 konektor
telefonniho vedeni, pokud je linka aktivni. Nezkousejte jazykem jestli je
linka ziva, pokud nejste opravdu ve velke nouzi. Obvykle nezabije, ale
nepotesi.

Jinak na efekty typu podrzet se elektriny je dobry Tesluv transformator.
Zvlaste efektni je jednou rukou se dotykat vystupni svorky, a v druhe
drzet zarivku, ktera pak sviti.