klonovana simka.

vvitty vvitty01@seznam.cz
Čtvrtek Únor 3 19:17:35 CET 2005

> S timhle bych si dal opravdu veliky pozor. Tusim ze klonovanim SIMky
> porusite smlouvu s mobilnim operatorem

porusite platne obecne podminky operatora

> a ten vas za to muze okamzite odstrihnout. To se stane nejen
> kdyz zapnete oba mobily najednou, ale

muze. ale neudela to. pokud vas za neco odpoji, tak je to nesplacena
faktura....
neverte tolik tiskovym zpravam...

> Jinak ten Benefon se choval stejne jako ty 2sim adaptery, neboli jste si
> vybral ktera simka funguje.

> Ono aby fungovali dve simky najednou si asi
> vyzaduje temer kompletni dva mobily, tak proc je davat do jednoho futralu.
neni pravda... telefon stejne prubezne vyhledava okolni BTS, komunikuje s
nimi...
a je jedno, jestli jsou daneho operatora. takze by se dalo povesit na dve
site...

> Nekdo (tusim ze opet ET) snad nabizel 2 cisla k jedne SIMkatre, obe jste
> si mohl zvlast presmerovavat. Bylo to jako ze mate sluzebni a soukrome
> cislo a staci vam na to jeden mobil, po pracovni dobe proste to pracovni
> cislo presmerujete do schranky a nazdar.

standardni sluzba vsech nasich operatoru.... ale jen pro jejich SIM :)
nevyhoda: SMS se nepresmerovavaji

> zapnute??

vsechno bude smerovane na telefon, ktery vykazal posledni aktivitu na siti
(zapnuti, odchozi hovor/sms, tusim ze i handover). ten druhy se bude pouze
tvarit, ze je v siti. sms i prichozi hovory budou smerovane prave na tento
tlf.

neshanejte, ozvete se primo me :)
jedno mi doma jeste urcite zbylo :)