PICy z Ciny

hwnewskonference hwnewskonference@seznam.cz
Čtvrtek Únor 3 12:52:34 CET 2005

Spise bych se obaval, zda to nebude nejaka serie s interni vadou v ramci
prislusnych revizi a errat. Cili dotaz bych smeroval na serii prislusnych
obvodu. Jinak se daji v Cine sehnat z ruznych ukoncenych vyrob z "Cinskych
enklav" za pakatel naproste skvosty. Nedavno me napriklad zaujala nabidka na
200 ks obvodu PLX9052 za mene nez desetinovou cenu za kus oproti trzni.
Klasicka likvidace zasob ...
Co budete objednavat? (neni-li to tajne :) )

Hezky den, Simon Cihelnik

Ma nekdo konkretni zkusenost s dodavkami z Ciny? Vyplnil jsem poptavkovy
formular v nejakem tom chip trading centru a ozvala se mi firma z ciny,
konkretne Shenzhen Tech-Sun Electronics Co., Ltd (www.zhuosheng.com.cn) s
nabidkou asi za polovicni cenu, nezli je obvykla evropska ci americka cena.
Ne, ze bych nebyl rad, ale zda se mi to az prilis dobre, aby to nezavanelo
nejakou kulisarnou.
J. Hanzal