Problem s DVD-RW-RAM

"Zíka Aleš, Ing." Ales.Zika@pel.br.ds.mfcr.cz
Čtvrtek Únor 3 07:45:18 CET 2005

> Zahada je vysvetlena. Kdyz jsem odinstaloval InCD, jde z vypalovacky
> kopirovat a take primo na DVD-RAM prejmenovat soubory.
> AZE

	InCD je pekna vec, bohuzel asi dost fusersky napsana, taky mam
zkusenost, ze se to pere s kde cim. Uz se mi taky parkrat stalo, ze pri
pokusu pripsat dalsi data na CD-RW, ktere jsem jinde bez problemu cetl, InCD
prohlasil CD za poskozene, zacal ho bez ptani  "opravovat" a vysledkem bylo
prazdne CD :-(
	Navic EasyWriteReader (driver pro cteni packet-writing formatu)
funguje jako pomerne spolehlivy generator BSOD i na W2k a WXP, pokud ma
nejake problemy se ctenim CD. Tady se teda programatori od Nera moc
nevytahli :-(

			Ales Zika
			CSE Spoje Pelhrimov

			http://results.cz