Datovy prenos - mobily.

Serych@panska.cz Serych@panska.cz
Středa Únor 2 21:47:27 CET 2005

> Tak to je zajimave myslel jsem ze to jde vzdycky pres IWU.
> Podivam se na to,
> Zajimave. Jinak k tem cislum nikdy nevite co bude na druhe strane to
> ze je cislo 602 xxx xxx nebo 603 yyy yyy neznamena ze na druhe strane
> je mobilni telefon. Neznamena to naprosto nic...
>
>  Michal Poupa

Na jednu stranu mate pravdu, ale na druhou to preci znamena, ze GMSC meho
operatora prepojuje do site nejakeho rekneme jineho operatora. V ni jeji GMSC
najde to cislo v HLR, tam je prislusne IMSI respektive TMSI, a tedy uz se
IMHO muze dozvedet, ze je na druhe strane mobil. A to jsme teprve na zacatku
signalizacniho procesu, tam jeste zdaleka neni vybudovan kanal TCH a vsechna
jeho prekodovani.

Jakub Serych