Kde sezenu neco jako 74LVC06, 74LCX07...?

Saša Svobodová svobodova.alex@seznam.cz
Středa Únor 2 21:15:48 CET 2005

Zdravíčko,

    já si myslím že pokud budete ten integráček napájet z 5V spolu s
LEDkama tak jej můžete připojit na výstup 3V logiky. Jestli mě hlavinka
nešálí, tak log1 je u TTL logiky na vstupu >2V což 3V logika
pravděpodobně splňuje :)

					Saša K. Svobodová

         web: http://www.doupatko.adslink.cz

        mail: svobodova.alex@seznam.cz
              svobodova.alex@mujoskar.cz

         ICQ:  260 344 186

Marek Peca wrote:

>Asi jsem uplne neschopnej,
>
>ale nejak se nemuzu dopidit maloobchodniho dodavatele podle me
>naprosto samozrejmeho integrace. Potrebuju svitit (multiplexovane)
>LEDkama, hnat do nich asi 10-20mA. Potiz je v tom, ze spinat to chci
>3V logikou (LEDky budu napajet z 5V). Chtel bych neco jako 7406, ale
>aby to zralo 3V vstup.

---
avast! Antivirus: Odchozi zprava mozna cista :))
Virova databaze (VPS): 0505-1, 02.02.2005
Testovano: 2.2.2005 21:15:49