Velká prodleva GPRS - was: Re: Datovy prenos - mobily.

Jaroslav Lukesh lukesh@seznam.cz
Středa Únor 2 18:20:29 CET 2005

Dne středa, 2. února 2005 17:58 Michal Novak napsal(a):
> Rekl bych ze vse trva uplne stejne to je vas subjektivni dojem. Dalsi
> vec je ta ze Wap obecne (at uz verze 1.1 nebo 2.0) pouziva velmi mae
> datove objemy radove max. desitly kb a proto se to zda rychle.  S tou

u nas ve firme se wap pouziva celkem dost, tak vim jaky je rozdil, srovnejte
treba wap.google.com, wap.ihned.cz (wap.idnes.cz - jeden z nich je totiz
placeny a ja nikdy nevim ktery) a hledejte spojeni na
http://wap.eurotel.cz/cz/travel/jizdnirad.wml

> javou jsem to uplne nepochopil. Ale je mozne ze to meri nejak spatne.
> Urcite ale neni rozdil kdyz se pripojite pres PC nebo primo. Rozil
> nejakych bufferu na serive lince asi nebude tak znatelny. Jak mate ten
> mobl pripojeny?

modrozub, samotny telefon ma ping 25-60ms.

--

                        Jaroslav Lukesh