USB a IDE - usb ovladac do DOSU

Tomáš Skočdopole hoppik@seznam.cz
Středa Únor 2 15:47:44 CET 2005

Ja vim ze rychlost prenosu by byla mizerna. S tou koupi noveho MB mate
pravdu.
Spis hledam reseni, ktere by dokazalo spolehlive napojit USB zarizeni
(Flash, CDROM, HDD, Fotak, prehravac MP3) ale do DOSU!
Cdromku jsem uz dokazal nacist. - Freedos + USBASPI.sys...
Ale fotak, flashku a MP3 prehravac nemohu zaboha rozchodit.
Muzu se zeptat, jestli to nekomu chodi?
Ten fotak a MP3 prehravac podporujou USB Mass Storage.

----- Original Message -----
From: "Petr Dlabal" <dlabal@gmail.com>
To: "HW-news" <hw-list@list.hw.cz>
Sent: Wednesday, February 02, 2005 2:29 PM
Subject: Re: USB a IDE

Ahoj,
rad bych se zeptal k te zminovane "redukci 2,5/3,5" - vali se mi tu
zbytecny USB ramecek na 2,5" disk a disk do neho nemam. Rad bych k
nemu pripojil 3,5" disk, ale nevim jak to zpetne redukovat (prodava se
redukce 2,5->3,5, ale tady je samice 2,5" a na disku samec 3,5",
redukce je obacene) - jde nekde koupit lista spicek (kontaktu) s
rozteci jako na 2,5" IDE (asi 2mm, nikoliv 2,54 jako na "velkem" IDE)
takova aby sly propojit dve samice?
Diky za kazde info
PD