Napetova reference

Libor Kavan lkavan@krkonose.cz
Středa Únor 2 14:20:29 CET 2005

At 13:40 2.2.2005 +0100, Pavel wrote:

>Ja to jen cetl v datasheetu, mam dojem ze ma velky rozptyl, mrknete tam,
>je to popsano.

Ten rozptyl v datasheetu me taky celkem zarazil, ale hral jsem si s tim a
reference drzela porad stejnou hodnotu v zavislosti na teplote i napajeni.
Asi se ale muze lisit kus od kusu, takze pokud se u kazdeho kusu MCU
zkalibruje tak bych se toho nebal. V jedne aplikaci jsem interni referenci
pouzil a problem s tim neni...

S pozdravem           with best regards
 Libor Kavan, Dlouha 421, 543 03 Vrchlabi III,Czech republic
 Phone & Fax:+420 499 426 232       http://www.techtronex.cz