Vzorky - horni cenova hranice bezpoplatkoveho doruceni

Snail Instruments snail@iol.cz
Úterý Únor 1 20:12:23 CET 2005

>Jako vse v tom nasem bordelu zalezi na tom na jakeho inteligenta vase
>zasilka narazi, v pohode nam chodi vzorky s hodnotou v radu stovek dolaru
>a zatim byl jen jeden jediny problem,ktery se podarilo celkem v pohode
>vyresit telefonicky. Zrovna dnes prikvacil oranzovy panacek a hodnota
>zasilky byla 140$ napis samples, not for sale holt pusobi.

A taky naopak. Me dorazila zasilka s fakturou v pruhlednem pytlicku, udana
cena kolem 100USD, ale postacka to prinesla bez dalsich formalit. Akorat
ted nevim, jak to dostat do ucetnictvi :-(

J. Hanzal