Certifikace a ASM

Jan Kral kral@fortech.cz
Úterý Únor 1 13:09:04 CET 2005

Jestli chce puvodni zadatel zjistit, zda to maji jen pro carku, tak bych to udelal tak, ze bych vzal libovolny zdrojak, ten vytisknul na jehlickove tiskarne, nascanoval jako obrazek s hodne malym rozlisenim a dodal jim to. Udelaji si carku a budou spokojeni, jako nakonec u spousty jinych pozadavku, ktere jsou kolikrat i v zakone, ale jen proto aby cloveka buzerovali.

JK