Detekce COMu

Dolezal Dusan dolezal@zoner.com
Úterý Únor 1 11:50:54 CET 2005

Zdravim, ma nekdo nejaky overeny zpusob, jak ve Win detekovat, ktere
seriove porty jsou skutecne pritomny? Pisu ted nejakou aplikaci
(software pro osciloskop, abych nebyl obvinovan z OT... :-) a rad bych v
dialogu nabizel porty, ktere jsou skutecne k dispozici. Co jsem se tam
dival, tak casto aplikace nabizi proste COM1 az COM4, ale to pak asi
muze delat problemy u ruznych USB/COM prevodniku a pod. Hledal jsem neco
v MSDN (pravda ponekud obstaroznim) a nic moc jsem neobjevil, u Win NT
byla dokonce primo poznamka ze detekce neni mozna. Asi by se dalo neco
zjistit z registru (snad
HKEY_LOCAL_MACHINE\HARDWARE\DEVICEMAP\SERIALCOMM), ale toho bych se
trochu bal, Microsoft ma tendence tam u ruznych verzi Win vselijak menit
cesty ke klicum, s tim uz jsem mel problemy.

Dusan Dolezal