Jak na samokmitajici menic ?

turby@chips.cz turby@chips.cz
Úterý Únor 1 02:18:45 CET 2005

pravda, mam tam ted BC337-40 :o) vzal jsem co bylo po ruce a ceho mi
nebylo lito. si ale opravdu nemuzu pomoci, mam to tu ted zadratovane a
C2 (dal jsem tam tedy jen 100nF) se pri napajeni 1.2V NiCd accu nabiji
na cca 250V (mereno na osciloskopu). tim netvrdim, ze ten BC337 je tam
zrovna vhodny, ale funguje to. parametry vinuti trafa jsou shodne s
drive prilozenym schematem blesku.