Nouzove nabiti Li ion

Miroslav Sinko sinkomiro@rocketmail.com
Sobota Prosinec 31 20:14:41 CET 2005

To nevie ani Siemens (isto C/M35).

Aby nebolo treba nic kontrolovat, nabijat treba takto:

1. mate laboratorny zdroj
-naprazdno nastavit 4,2V
-stiahnut prudove obmedzenie, pripojit akumulator
-prudovym obmedzenim nastavit vhodny prud (napr. 300mA pre 1000mAh
baterku)
Najprv sa bude nabijat obmedzenym prudom, po dosiahnuti 4,2V bude prud
klesat.
Toto bezne praktizujeme v praci, ked zakaznik posle Li-Ionovym
akumulatorom napajany pristroj bez nabijacky.

2.mate zdroj iba s regulaciou napatia
-nastavit 4,2V a baterku pripojit cez 2R7. Max prud bude
(4,2-3,5)/2,7=260mA
Nabijaci prud bude sice stale klesat, ale mate istotu, ze si akumulator
neznicite.

Drzanie kontaktov... Vezmite kus univerzalnej dosky o velkosti o cosi
vacsej ako baterka, alebo hocijaky cuprextit pozdlzne preskriabte, tak
aby delenie slo medzi kontaktami baterky nan polozenej. Pruzok dalsieho
cuprextitu prispajkujte kolmo na zakladny kusok, tak aby sa o tento
pruzok oprel zadok baterky. Vpredu, kde su kontakty baterky, na
zakladnu dosticku pripajkujte vhodne vytvarovane pliesky. Inspiracia:
http://www.mcu.cz/images/articles/0418_002.jpg
Vhodne pliesky najdete v tlacitkach Isostat.

miro

--- Jaroslav Buchta <buchta@compelson.cz> wrote:

> Taky jsem to delal, nokia shit se neumi nabit, kdyz je baterka vic
> vybita.
> Dal jsem z 5V 10R a nechal to 1/2 hodiny pritlacene dumyslnym
> zarizenim z
> bordelu, ktery se valel na stole :-)

Yahoo! for Good - Make a difference this year.
http://brand.yahoo.com/cybergivingweek2005/