Postavte si Didaktik Gama...

Pavel Krejci krepa.hw@seznam.cz
Sobota Prosinec 31 17:09:02 CET 2005

Alfiho mam jeste ve skrini, gumaka bez membrany a s 15p konektorem na
externi klavesnici (tlacitka na univerzalnim tistaku - asi uz
neexistuje) bych musel v pripade zajmu pohledat, nevim jestli jsem se ho
uz nezbavil.

Bud vymenim za neco, ceho se chce zbavit zajemce a mne by se treba
libilo, nebo v nejhorsim za studentskou pecet :o)

Jo... misto odberu Praha, vyjimecne bych zasel na postu.

S pozdravem
Pavel Krejci