OT: diskusne web forum

Daniel Valuch daniel.valuch@wanadoo.fr
Sobota Prosinec 31 12:04:23 CET 2005

uz ked sme pri tom internete...
Viete mi poradit ako urobit web forum? Existuje nejake ktore nemusim
instalovat na server a bezi niekde inde napriklad ako su pocitadla
pristupov?
Chcem to dat na moju stranku ku tym clankom o dds ale problem je, ze
nemam pristup ku sluzbam, ktore budu zrejme nutne na sprevadzkovanie
takehoto fora. Je to len centralny cernsky web server namapovany na moj
sietovy disk.
Myslim ze by bolo zaujimave zbierat skusenosti a publikovat ich pre
ostatnych, ako to bolo napriklad u miniLA.
V tejto oblasti sa velmi nevyznam, takze rozpravajte jednoducho, pomaly
a hlavne poriadne artikulovat ;-)
b.