USB host (was: Velka pamet)

Pavel Novotny novotny.pp@atlas.cz
Sobota Prosinec 31 09:21:08 CET 2005

Dovolim si souhlasit, vyvoj sw implementace USB Host je zrejme natolik
komplikovanou zalezitosti, ze se ho tak trochu boji i vyvojovy pracovnici
gigantu jako je HP. Pred casem jsme tak trochu fusovali do sw pro PDA,
aplikace pro nejmenovanou nadnarodni korporaci. Obri kseft pro nemce co to
koordinovali, prace pro nas :-). V kazdem pripade jsem prite prilezitosti
mel moznost komunikovat s vyvojovym tymem co u HP vytvaru sw pro jejich PDA
a muj dotaz zda by slo dodat ovladac, ktery by umoznil USB Host, zvlazte,
kdyz ho konkurence nabizi, my bylo naznaceno, ze vyvoj takove drobnosti trva
tak rok  a vyjde na sestmistne cislo v $ a ze cekaji na podporu od MS s
novymi WM5. Dotaz zda by nam neimplementovali jen USB Host co by umel Flash
mi rekli, ze si na to netroufaji :-).
Me hledani nějakého projektu na internetu doadlo také big zero.

>Coz mi zase prijde nejak moc jednoduchy...
Tak ja nevim, obavam se, ze jsem si dal latku prilis vysoko :-(

S pozdravem           with best regards