Lepidlo na lepeni remenic, lepidla obecne?

Pavel Kořenský pavel.korensky@dator3.cz
Pátek Prosinec 30 22:59:58 CET 2005

> 4) pokud chcete zarucenou funkci, sverte video duveryhodnemu
> a skutecne
> odbornemu servisu, ono se tam po letech temer 100% najde "o neco" vic
> problemu, ktere treba Vy ani netusite,

No, to vše sice podepisuju, ale původní příspěvek byl o tom, že se jedná
o "historické video".
Není sice definován pojem "historický", ale nejsem si jistý, jestli se
ještě dnes najde např. servis schopný dodat ten správný řemínek pro
nějaké staré Beta video od SONY nebo dokonce např. náhradní díly pro
nějaký recorder typu Video2000.

Jestli by spíš nebylo na místě pořídit nové video a případné autentické
materiály typu "první krůčky našeho syna" nebo "roste nám první zoubek"
nechat u nějaké šikovné firmy přepsat na nějaké moderní médium. Stojí to
sice nějaké peníze (někdy dost značné, témata typu "můj první zoubek"
mají naši zachycené na filmu 8mm a přepis by stál majlant), ale materiál
je pro budoucnost zachráněn.

Pokud je historické video udržováno z důvodů např. sběratelských, tak by
slepený řemínek asi stačil. Video bude nejspíš víceméně funkční a
neočekává se, že by se na něm majitel denně koukal na filmy z půjčovny.

Zdraví PavelK