Postavte si Didaktik Gama...

Pavel Prochazka.zde.cz hacesoft@mujmail.cz
Pátek Prosinec 30 21:25:14 CET 2005

Sve dobe jsem mel taky vyfakceny didaktik M --> Mel  v sobe 2x rom (mohl
jsem si za chodu prepinat kterou chci) a jeste na miste romky SRAMku
:-). Pridal jsem si dalsi banky, abych to mel jak na Didagtik Gama,
pridal jsem 8255A interface a jeste AY-3-8910A :-). Jo to byl stroj :-).
Tedka bych doma nasel Gamu, D80 a nekde se urcite vali kazetek elta
upraveny aby nemazal kazety :-).

Pavel Prochazka.zde.cz