Velka pamet

Tomas tomaw@volny.cz
Pátek Prosinec 30 17:17:41 CET 2005

Zalezi k cemu ma ta pamet slouzit ? Trvale drzeni dat (treba eeprom ) nebo
jako rozsireni vnitni pameti pro data ?
Tomas Svoboda

----- Original Message -----
From: "Radim Hořínek" <cotidotoho@volny.cz>
To: <hw-list@list.hw.cz>
Sent: Friday, December 30, 2005 4:26 PM
Subject: Velka pamet

Dobry podvecer,
potrebuji k MCU AVR pripojit nejakou velkou pamet(i) (cca 10MB) a
premyslim jak to udelat. Davat tam hodne 0,5MB pameti se mi moc nechce a
tak me napadlo pouzit treba SD kart. neco jsem hledal na netu, ale moc
chytry z toho nejsem. Budu vdecen kdyz mi nekdo poradi jak je to s
komunikaci (nejlip knihovny s popisem pro C), nebo poradi jiny typ pameti.
Predem diky R. Horinek

kontakt nejlip po ICQ: 252147351 - forum mi chodi po cca 20ti
prispevcich...

--
Tato zpráva byla vytvořena revolučním poštovním klientem Opery:
http://www.opera.com/mail/