Eagle a potisk desky - vycisteni potisku proti masce - jak?

Petr Zahradnik clexpert@clexpert.cz
Pátek Prosinec 30 13:43:18 CET 2005

Puvodni zprava ze dne 30.12.2005:

> Presne tak! Cary v potisku. Doufal jsem ve funkci, ktera to
> vymaskuje. Takze definitivne neexistuje?

Uz jsem jednou napsal, ze to nevim, takze nemohu dat definitivni
odpoved, ze ta moznost neexistuje. Kdybych si byl jisty, odpovedel
bych uz pred tydnem.

> Tovarna to vymaskuje v gerberu, ale vyuctuje si za to balik, pry
> musi kliknout na kazdou nozicku IC zvlast jinak to neumi ten jejich
> program nebo ho neumeji ovladat.

S tim bohuzel nic nenadelam.

> A abych si delal knihovny, na to se muzu ...., predpokladal jsem, ze
> takovy format jako EAGLE s vyvojem minimalne 15 let to snad bude
> umet :-(((

No autori Eagle zrejme zase predpokladaji, ze kdyz do manualu napisou,
aby vyvojari knihoven nedelali cary pres plosky, tak si to vsichni
prectou a budou se tim ridit.

Kdyz mas spatne knihovny, musis si holt udelat svoje, tak to proste
je. Jsou zadarmo a podle toho vypadaji. To kazdy se na to samozrejme

Petr Zahradnik, pocitacovy expert

Petr Zahradnik, Computer Laboratory
Obvodova 740/14, 400 07 Usti nad Labem
ICQ: 21215917, MSN: clexpert@clexpert.cz