Je libo si postavit projektor?

Snehulak snehulak@gmail.com
Pátek Prosinec 30 12:23:33 CET 2005

Tak uz jsem se pustil do vyroby :)
Jde to postavit ze stareho meotaru po mensich upravach . Da se taky pouzit
kondenzor z fotografickeho zvetsovaku . Dobra diskuze je o tom jeste zde :
http://4um.ocguru.cz/showthread.php?t=27320&page=36

Jak to budu mit v hromade tak nafotim vysledky . Nejdriv zkusim nejake
nejlevnejsi a kompromisni reseni no a postupne koupim kvalitni cocky
atd.Kvalitu dela zejmena optika a LCD panel ten pouziju z 12ms 14" pomerne
kvalitni ma jen par chybnych bodu a nefunkcni podsvetleni coz pro tohle
pouziti nevadi.

snehulak