Eagle a potisk desky - vycisteni potisku proti masce - jak?

Danhard danhard@volny.cz
Pátek Prosinec 30 07:41:12 CET 2005

To je sila :o)

a) tisknout v potisku jen vrstvy, ktere maji nejaky vyznam, asi neni duvod
mit desku maximalne pocmaranou
b) trochu si precist manual o programu ktery pouzivate a zjistit ze je tam
funkce Smash (hned pod tlacitkem Neame), ktera uvolni napisy Name a Value od
orginu soucastky, takze se daji samzat, nebo odsunout. Pokud se ale smazou
oba, vrati se to do puvodniho stavu.
c) formulujte otazky tak, aby jim take nekdo rozumel.

Danhard

> Nikdo nevi???

Asi jsem pomalejsi, ale chapu to spravnem ze chcete mit umisten popis mimo
mista nezakryta maskou ??? Pokud jde o toto, tak co Vam brani ony napisy
presunout rucne ???? Nijak zvlasr v Eaglu nedelam, ale nepredpokladam ze by
zrovna na toto existoval nejaky script

S pozdravem
MK