DDS generator aplikace

Jiří MATOUŠ pyrin@volny.cz
Pátek Prosinec 30 08:01:56 CET 2005

A co se dá měřit generátorem ? Není to náhodou zdroj ?
pyrin

----- Original Message -----
From: "Pavel Kořenský" <pavel.korensky@dator3.cz>
To: "'HW-news'" <hw-list@list.hw.cz>
Sent: Thursday, December 29, 2005 7:42 PM
Subject: RE: DDS generator aplikace

No, já si ten DDS generátor chci postavit jako normální měřící přístroj
na stůl.

Už jeden mám (BK Precision 4070), ale ten chodí jen do 20 MHz. A
signální generátor pro vyšší kmitočty se občas hodí.

Jen mi štve, že ten DDS generator co p. Valuch navrhuje, asi nebude mít
vstup pro externí referenci 10 MHz, což je funkce, která by se mi celkem
hodila.

Zdraví PavelK