Když už jsme u těch napájecích zdrojů

RV vicek.radek@cpost.cz
Pátek Prosinec 30 07:27:55 CET 2005

Noooo nevim ted z hlavy kolik maji prumer Dckovy burty, ale
nezapominejte ze LiXX se daji vyborne radit paralelne. Pokud tedy se
vejdou dva clanky typu 18650  misto dvou clanku D do kazde nohy mate
razem v kazde noze napeti 3.7V (rozsah napeti je 3-4.1V) a minimalne 3Ah
(delaji se i 1.8Ah na clanek to mate uz 3.6Ah a to nema zadnej NiMH).
Jeden clanek 18650 vazi 40g.

Nehlede na to, ze po mojich zkusenostech s NiMH coby pohony v modelech
bych si je v zivote uz do zadneho modelu nedal. Lion jsou naprosto
bezproblemove a BEZPECNE clanky (maji pretlakovou pojitsku) a navic
nabijeni lze provozovat primo v modelu vcetne nabijecky - je to jen
zdroj napeti s omezenim proudu. Navic se u nich presne podle napeti da
zjistit kolik v nich je na rozdil od NiMH, ktere umrou vetsinou nahle.

Myslim, ze i cenove nevyjdou o moc hur nez 4 Dckovy NiMH.

Otazkou je zda by Vam stacilo pro kameru 7-8V. Jinak byste jich tam
musel nacpat sest kousku.

RadekCX