Transformatory z GME/Zdroj +5V/2A, +12V/250mA, -12V/100mA

Jirka zaloha@volny.cz
Čtvrtek Prosinec 29 14:42:46 CET 2005

Daniel Valuch napsal(a):
> Skryta propagace nie je, proste som obvolal vsetky firmy dodavajuce
> kriticke komponenty a napisem tak ako v predchadzajucich dieloch na
> konci clanku:
> - suciastky XYZ dostanete napriklad u firmy ABC
> - suciastky QWE dostanete napriklad u firmy RTY
> a podobne.

Ale je - vzdyt co je toto jineho, nez propagace jejich sluzeb? Jinak
receno o nevtiravou a prirozenou reklamu vychazejici z kontextu veci a
ze schopnosti zucastnenych? Ale pochopte, to je _spravne_ (na kecy o
skryte reklame se klidne vykaslete, nejspis jde opet o jeden ze SESR
excesu vygenerovanych zavistivymi a neschopnymi blby).

Jen je jeste z toho potreba vyrazit tu slevu u one dodavatelske firmy a
jsou vsichni spokojeni....

--
Jirka