Transformatory z GME/Zdroj +5V/2A, +12V/250mA, -12V/100mA

Jirka zaloha@volny.cz
Čtvrtek Prosinec 29 14:27:52 CET 2005

Daniel Valuch napsal(a):
> dakujem za tip, uz je to vybavene, pan Valenta bol velmi ochotny.
> Odhadovana cena transformatora do DPS bola do 200 korun bez dane, co je
> myslim vynikajuce. Dodaju mi vzorku do prototypu a pripravia typove
> cislo, podla ktoreho si zaujemci o stavbu budu moct transformatory
> objednat. Urobim teda kompletny zdroj na jednom plosaku a ten dame do
> clanku.

No vidite... A to jsem Vam jeste pred chvilkou chtel napsat, abyste s
nim zkusil dohodnout "nenapadnou propagaci TRONICu" v tom clanku, ze by
Vam a dalsim zajemcum na toto konkretni trafo treba dal slevu. Ale jak
vidim, asi k tomu doslo... Proste business jak ma byt.

--
Jirka