Vreteno pro frezku Re: Naradi Proxxon

Pavel Kořenský pavel.korensky@dator3.cz
Čtvrtek Prosinec 29 13:52:19 CET 2005

Ale jo, třeba na tu Sherline co mám já se CNC kit dělá.

Jenže ani ta není zrovna dvakrát laciná a např. nemá kuličkové šrouby a
otáčky má max. 3000 (tedy je pravda, že s jinou řemenicí točí až
10.000).

Komerčně vyráběné frézy vybavené kuličkovými šrouby stojí poměrně dost,
nejlacinější co jsem viděl byla někde kolem 300.000. Takže pokud člověk
má čas, zručnost a vhodné nářadí, dá se stavbou hodně ušetřit.

Zdraví PavelK