Vreteno pro frezku Re: Naradi Proxxon

DavidS d.free@atlas.cz
Čtvrtek Prosinec 29 09:25:55 CET 2005

Sleduji jen z dalky. Hridel by se dala asi také použít, ale jak na co,
já bych řekl asi tak z nouze. Ono dost záleží na vymezení vůlí a taky
jak to vydrří dlouhodobý provoz na vysoké otáčky. Vůle a házení je dost
podstatný problém. Jak říká jeden můj kolega, setina na házení je půlka
životnosti nástroje dole. Docela to platí.
David