stineni na VF casti obdvodu

Pavel Kořenský pavel.korensky@dator3.cz
Čtvrtek Prosinec 29 02:11:45 CET 2005

Hmm, tak to se asi fakt pomocí několika SMD kondíků a cíveček udělat
nedá.

Tedy pokud to interpretuju správně a ta divná věc udělá při rozladění o
200 kHz útlum -40 dBm.

Někdy mně mrzí, že na ta odvětví elektrotechniky, ve kterých jsou
základním nástrojem pilník (větší než jehlový), kovářské kleště a
trubkový klíč nemám buňky a jsem spíš ten typ, který se domnívá, že
pokud zapojení vyžaduje použít natolik neexaktní věc jako je cívka,
nestojí za to ho stavět.

Mimochodem, je tohle vůbec ještě elektronika nebo už je to ta oblast,
které se říká černá magie, ve které proud teče tam, kam by v
civilizovaném obvodu vůbec neuvažoval, že poteče, protože je slušně
vychovaný ? :-))))

Zdraví PavelK