Pripojeni 10/100 radice k AVR -[ new thread ]

Marek Pavlu pavlu@hwg.cz
Středa Prosinec 28 23:55:56 CET 2005

Zdravim,

//  Rikam ze ten obvod microchipu je 10Mbit.

Ale to ja vim, ze zminovany obvod je 10Mbit...

//  Jde o to mit moznost pripojit k eth, jakou rychlosti se setavi paket po
//  spi a jakou se odesle do media jsou dve veci.

Ach jo:(, prece uz na zacatku jsem rekl, ze to ma z meho pohledu smysl jen
pro specialni pozadavek, ze?
Fakt netreba vysvětlovat, kalkulacka mi sedi na stole a zvládám tyhle
kupecke pocty s datovými rychlostmi:).

//  Co by ten kontroler musel generovat za data
//  aby to vytizilo 10Mbit linku naplno a dlouhodobe.

Tohle si namyslet neni problem, v oblasti vedeckych mereni je toho
spousta...

//  Dale, na eth je taky nejaka rezie.

Vim, jenze jen implementace IP protokolu zabere spoustu strojoveho casu...

// Takze opravdova data rozhodne
//  nepozaduji plnit do bufferu 10Mbit.

No mne by se to hodilo, ja bych tomu vyuziti ani dlouho hledat nemusel:).

// Taky AVR ma SPI v sobe, takze se
//  jednou instrukci prenese 8bitu...

Sice pravda, ale jen napul, ze ano? :).
Ten byte urcite neni jen jeden a tak potrebujete pristupovat do pameti,
interni SRAM asi kapacitou stacit nebude, takze na externi pomalejsi
pamet:(. Takze tech instrukci nejak narusta.

Ted jeste pridejme minimalne zminovanou podporu IP protokolu s UDPkem pro
jednoduchost a uz je jasne, ze kdyz z toho vymacknu necly 1Mbit, tak budu
stastnej jak blecha a to nemluvim o ziskavani tech dat:(.

Takze ani hodne rychle SPI jak je v AVR mi zas tak moc nepomuze:(.

S pozdravem,
                Marek Pavlu

  _____

avast! Antivirus <http://www.avast.com>  : Odchozi zprava cista.

Virova databaze (VPS): 0552-1, 28.12.2005
Testovano: 28.12.2005 23:55:56