Re: vesely kasparkuv hrobecek

Student Jan Krejsa JanKrejsa@seznam.cz
Středa Prosinec 28 23:48:20 CET 2005

Dal jsem si pauzu od internetu a nestacim se divit. Takze dodatecne jeste nektere specifikace.

V obojku bude pouzita jedna baterie velikosti D, ktera ma cca 13AH/ 100mA pri scenari nula stupnu celsia. Coz staci asi na 15.000 odmeru GPS (pocitano 1 minuta 30  az 40 mA maximalni pripad) a jedna baterka 0,6 Ah/1A pro UHF komunikaci. Ktera by mela byt na svou kapacitu schopna prenest asi 30.000 odmeru, takze realitvne rezerva. BAterie se daji nakonfigurovat i jinak, takze je mozne pripojit i GPRS modul.

Co je hodne zajimave je to odpojovani, pouzivame tam motorek od MAXONU. podobny co byl na MARSU.

Do tech odebru se pocita i provoz radiomajacku a ruznych dalsich periferii.  Odbery si nastavi uzivatel dle potreby, od 1 minuty az po 24 hodin. Od toho se odviji jak dlouho to prezije. Uvazujeme o verzi se solarnimi clankami, ktera by teoreticky mela vydrzet i nekolik let ( vic nez 5) bez vymeny baterii

TAkze to samozrejme bude vse limitovano bateriemi ale i tak je to pozoruhudne. Pokud se totiz podari vyuzit alternativni zdroj energie jako treba slunce nbeo pohyb, energeticka bilance se o moc zlepsi.

JAn Krejsa