Transformatory z GME/Zdroj +5V/2A, +12V/250mA, -12V/100mA

Jirka zaloha@volny.cz
Středa Prosinec 28 23:33:05 CET 2005

Kalin.Oleg napsal(a):

> na slovensku samozrejme je firma. www.vinuta.sk. tu by vsak mohli mat
> namietky obyvatelia Ciech, Ruanda- ukundy, Eskymaci...

Do pytle....

1) zada se trafo TRONICu (kde ho stejne pocitaji sami, dostanou jako
vstupy jen sekundarni napeti a proudy - staci i ss - a pozadovany typ
jadra + celkove provedeni). Z nich vyleze fyzicke trafo + cislo na ev.
dalsi objednani.

2) v navodu budou i ony vyse popsane specifikace (prip. vykres ci fotka)
trafa pro ty, kteri nemohou najit cestu do TRONICu...

KDE JE PROBLEM? Ja vim, kdyz neni, jsou lidi, co ho vymysli...

--
Jirka