Transformatory z GME/Zdroj +5V/2A, +12V/250mA, -12V/100mA

Jirka zaloha@volny.cz
Středa Prosinec 28 23:08:05 CET 2005

Kalin.Oleg napsal(a):
> nerad sa do toho montujem, ale pri vybere trafa je potrebne prihliadnut aj
> na to, ze potencialni bastlici su z dvoch republik.
> vyberal by som zo skladoveho sortimentu firmy, v ktorej moze kupit bez
> najmensich problemov slovak aj cech. SOS, GM, TIPA, a pod.

To na Slovensku neni firma zabyvajici se vyrobou traf na zakazku?

BTW: jak vite, ze TRONIC nebo jeho dealer PS electronic neposilaji na
Slovensko?

BTW2: vite o tom, ze potencialni bastlir DDS muze byt treba Eskymak nebo
obyvatel Ruanda-ukundy? Co pak?

--
Jirka