Pripojeni 10/100 radice k AVR -[ new thread ]

Michal Grunt michal.grunt@volny.cz
Středa Prosinec 28 22:33:09 CET 2005

V praci mam v oblibenych odkaz na zajimavou konstrukci se starou ISA
sitovkou (NE2000 kompatibilni), pripojenou primo na 51 (bez dalsich
soucastek mezi 51 a ISA), docela srozumitelne tam popisuje komunikaci
a na konec i zapojeni se samostatnym chipem RTL8019AS, je to v
cestine. Odkaz si nepamatuji (ted jsem to hledal a nic), az se dostanu
do prace, tak to sem poslu (pokud je zajem). Je to vcetne prikladu na
jednoduchy web server.